Stockholm.

Gick upp cirka fem i fredags för att flyga till Stockholm!!! Lagom till soluppgången flög vi MEN satt på fel sida, JAG GRÄT BLOD för det var så vackert men att vi knappt kunde se det.
Vid åtta var vi i Stockholm och vid tio var vi i stan och åt subway.
Fredagen gick mest ut på att gå i affärer men vi var även i kulturhuset där vi fikade samt kollade runt på biblioteket.
Hämtade sushi på kvällen på mitt favvoställe som ligger vid hötorget. 
Och detta köpte jag!! Block med mumin och bok med Haruki min favoritförfattare från Pocket Shop, duschkräm med kokos från The Body Shop och tröja från Vans/Hollywood. Köpte även 12 kakor på subway lol. Han i kassan blev så chockad men har man ett erbjudande med 12 asgoda kakor för 80 kr får man fanimej räkna med att folk tar det.
Hotellfrukost på det jaa xD Ny dag, nya möjligheter!!!
... som för oss innebar ett besök på Myrornas och Strindbergsmuseumet. På vägen dit hittade vi stenen och sossen i mig ba WOW SO PROUD OF THIS. Här e den första bilden på ~*bloggen*~ på min nya hårfärg också lol.
Efter att ha kollat ännu mer i affärer åt vi buffé på Holiday i stan. Kunde inte hantera sushibuffén....
Vi köade cirka 2 timmar och kom nästlängst fram på Golden Circle. The Weeknd var förband och han var så fin älskar honom för att han var så ödmjuk och jordnära<3
Här hade Drake kommit och de körde Crew Love tillsammans och jag ba is this real life!??!
Alltså Drake var så jävla bra!! Är helt frälst kan inte lyssna på annat än Drake för tillfället. Hur går man tillbaka till livet efter detta?!?!
På söndagen började vi med att gå till etnografiska, sedan arkitektur och moderna muséet. Åt en god dyr fika.
ÄLSKADE moderna muséet. Alla bilder, skulpturer och målningar. Två nedersta är tagna av Gabriel Orozco som har gjort ascoola verk. Googla honom bröder<3
Sedan hamnade vi på Holiday igen.
Sedan tog vi en juice på Joe and The Juice (överskattat och dyrt) innan vi nästan missade flyget hem vid elva trots att vi hade suttit på flygplatsen sen åtta typ. Vissa lyckas ju :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0