London

Hej bloggen längesen nu bloggen tänkte visa lite bilder från London bloggen. 
*typiska turistattraktioner*
Så mycket god veggomat<3 Även om grädden på våfflan var dålig för min mage så ägde den<3
Hyde Park, bodde precis där vid en gata som var full av mångkultur = asbra stämning, så många människor och olika restauranger. Ska även dit igen i april och på nästan samma ställe, fast med skolan!!
Plågade mig igenom allt fluffigt och överparfymerade för att köpa en jävla body mist och sen räckte det för mig. Köpte även en mugg med Nemo, en tröja från Vans och jättebilligt smink/hårprodukter. Måste visa muggen någon gång, om det här bloggandet fortsätter alltså.
Tog mest bilder på byggnader och gator för de var verkligen jättefina?? London jag återkommer vänta ska bara spara ihop pengar så jag kan köpa ca 5 par vans<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0