Söndagslista.

Vad har du på Dig?
Maskinen t-shirt och sovshorts.
Hur mår du? 
Jag mår bra ändå.
Vad önskar du just nu?
Det som finns på min önskelista (konsertbiljetter och sånt) samt en ewok. Sen får det gärna vara fredag imorgon men fuck it det är måndag...
Vad har du ätit idag?
Ingenting ännu.
Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska och kinesiska eller nåt. Fast helst bara kunna, kinesiska verkar väldigt svårt.
Vad för sorts killar faller du för?
Roliga, som åker någons slags bräda och som kan spela instrument är väldigt attraktivt om man säger så.
Vad har du gjort idag?
Sett snö utanför mitt fönster, öppnat adventspresent och borstat tänderna. Mer än så har jag inte hunnit fniss.
Vad ska du göra i morgon?
Till skolan och bara vara OP som vanligt :):):)
Vad skrattade du senast åt?
Sms antagligen
Vad grät du senast åt?
Fällde nog några tårar igår till Jedins återkomst. 
Myskväll eller utekväll?
Båda är kul!
Senaste köp?
Ett glittrande body spray som luktar asgott.
Vem saknar du?
"Saknar dig fast du står här mitt framför mig"
Vad läser du just nu?
Kafka på stranden.
Senast sedda film? 
Star Wars VI - Jedins återkomst
Vem var den senaste som ringde dig? 
Mammaaaa
Senast 3 inkomna sms? 
Alltså de är jättelånga och tror inte mina kompisar skulle vilja se de här HAHAHAH.
Vad stod det i ditt senast skickade sms? 
Jag skriver för konstigt för att kunna visa för civilisationen.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? 
Pappa HAHAH.
Vart vill du åka just nu?
Skidor, drömde om att jag åkte inatt så det skulle vara gitt med sportlov nu.
Vilken är din favoritfrukt?
Mangoooo.
Vad är du rädd för?
Var ska vi börja? Allt?!?!? Ormar, fåglar, fiskar, får, båtar, havet, spindlar, knivar, sprutor, blod. Det är för mycket för att kunna fungera.
En person du tycker är snygg?
EÖEÖEÖH JOSEPH GORDON-LEVITT JAAA. Och Herbert bby <3 
Berätta tre saker om dig själv som ingen vet? (sjunger i duschen, äter baklänges middag etc)
Som ingen vet? Då blir det ju väldigt personligt hehe. Nej det finns inget sånt att skriva här...
Hur ser din ultimata-dröm-super-frukost ut? 
Pannkakor, bacon, gott té/choklad och ett stooort glas mjölk. Lite EXOTISK frukt. Dat frukost.
På en promenad i skogen, vad måste du ha med dig då? 
Hörlurar och min telefon pga vad vore en runda i skogen utan Håkan.
De tre bästaste, finaste citaten från filmer, serier, böcker, låtar, personer, mammor, syskon eller bekanta? 
Finns massa fina låtcitat som jag gärna tar en annan gång.
En bruten arm eller ett brutet ben? 
En bruten arm. 
(ps jag var där på bilden)
En bra låt idag?
Oberhofer - Away Frm U
Om jag fick...skulle jag...men nu är det inte så. (fyll i där punkterna är) 
Om jag fick pengar skulle jag dra på alla festivaler och konserter men nu är det inte så. ... :'( 
Ett bra fik, vad ska de har för utbud och se ut? Måste dem ha marsipangrisar och stora soffor kanske? 
I Karlshamn så är ju bra fik ganska svårhittat. Bästa enligt mig är dock Sjölands pga jättebilligt och mysigare än Esters-60-kr-minst-för-en-liten-fika. Men om man skulle starta ett riktigt bra café skulle det ha god billig fika, fina koppar, massa olika sorters lösté och gammaldags inredning. Caféet skulle vara tumblr!
Kan du sova om någon skrattar bredvid dig? 
Troligen inte, lolz.
Vad tycker du om jämlikhet?
Det behövs.
Vad önskar du dig i julklapp?
Konsertbiljetter, ryggsäck osv. Massa fint.

Favoritoutfit som du har haft på dig hittills i ditt liv?
Tycker om när jag har svarta byxor (upprullade vad tror ni om mig), stor t-shirt och hoodie. Alt. en skjorta. Och vans på fötterna samt keps/mössa på huvudet.
The Notebook eller Fast and the furious filmerna?
The Notebook! 
Beskriv din favoritscen från en film/serie alt. länka med youtube.
Okej hållt på med detta i typ 1,5 timme så ska göra pannkakor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0