Fjortonde december

dessa vill man ju ha<3
Jag brukar få komplimanger för mina skor och mitt hår typ?
Jag tycker det är (MER ÄN) obehagligt att SD är i riksdagen
Jag lyssnar mest på daniel adams-ray för tillfället
Mina närmaste vänner är felicia amanda och felicia<3 
Jag tycker om sushi
Kärlek är så jävla överskattat?? Eller underskattat? Jag vet inte ens.
Jag är rädd för ormar, sprutor och en jävla massa mer. Skulle hellre dö än att vara själv i ett rum med en orm.
Every toalettbesök is a waterfall<3
På offentliga toaletter brukar jag ha kranen på vad jag än gör?? Kollar mig i spegeln, kissar osv? Har sån tvångstanke vilket suger eftersom naturaren i mig vrålar "SLUTA SLÖSA PÅ NATURENS RESURSER".
Någon/några brukar kalla mig för maja majs majsa majsen majsi corn corny majsel 

Nästa år ska jag se drake och the weeknd i stockholm!! sen ska jag nog till emmaboda och wayan i festivalväg. Ev bråvalla, alltså KINGS OF LEON!! släpper bråvalla coldplay så kan ni räkna med mig.

Jag hoppas att jag en dag flyttar in i en lägenhet med amanda och felicia och en katt i göteborg, läser till civilingenjör inom bioteknik eller kemiteknik på chalmers och kanske även föreläser om feminism!
Jag stör mig på människor som anser att köttindustrin bör försvaras och att veggiedagarna i skolan ska avfärdas för att vissa kan inte offra en måltid i veckan för djurens/miljöns skull.

Något av det sötaste jag vet är förmodligen katter/kattungar.

En låt som gör mig glad är tårarnas reservoar med daniel adams-ray. blir så taggad av refrängen typ??
Sprid ut bensinen över solnedgången
Riv ner staden
Häll ut havet ända bort till horisonten
Tysta ner musiken
Hon kommer aldrig hit igen
En låt som kan få mig att gråta är brännö serenad med håkan.

På McDonalds beställer jag oftast en stor pommes och en sweet chili dipp och en liten/mellan fanta exotic.
Jag ser upp till min mamma samt alla som kämpar för jämlikhet.
Jag saknar typ vänner man inte träffat på ett tag?? 
Nu ska jag plugga för jag vill bli civilingenjör :D:D
(alla bilder är från tumblr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0