Favoriter - grejer.

Tänkte såhär nu för att ni ska få se mer om vem jag är så ska ni få se lite saker jag tycker om.Tänkte ta favoritklädesplagg nästa gång.
Helbild med favoritskivorna, favorit inom "smink", favoritfärg i form av nagellack, favoritskalet, roligaste spelet på ps2, godaste drycken (är dock inte laktosintolerrant men den andra hade öppnats om jag lagt den ner), favoritmössan och bästa böckerna.
Alex Schulman är fruktanssvärt bra! Skynda att älska har jag läst 2 gånger, hoppas dock på fler.
Den näst bästa Håkan skivan (hittar inte ett kolikbarns bekännelser??!?!), För Sent För Edelweiss och bästa Maskinen skivan Boys II Men.
Lägg märke till hur fint harvad min telefons baksida är. Star Wars Battlefront II, sjukt kul.
Min älskade älskade mössa. 
Bra smak (äppel) och bara så perfekt med svampbob.

Kommentarer
Postat av: ssstinaa.blogg.se

du o din mössa asså .. haha :)
sv: ja kolla du är ju nästan kändis nu haha ;)

2012-10-18 @ 17:44:46
URL: http://ssstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0