2012, juli - december

Juli: min bror fyllde år och det var en bra dag, Björnstammen i Sölvesborg, en jättebra kväll vid Långasjön och Carolines födelsedag med mat och asmycket glass.
Långasjön sedan Östersjö där jag såg Kent och myste även med katt. Åkte till Halmstad och läste en jävla massa böcker.
Augusti: Hemmagjord pizza hos Lovisa, en av alla kvällar ute hos henne på landet sen åkte jag till Halmstad och vidare till Göteborg.
Way out west, bästa på hela året. Mina bästa vänner, publik under Florence + the machine, picknick och bollhavet.
Mer wayan, ODD FUTUUUURE! Hannas födelsedag och sen carpade vi the shit out of diem (töntigaste uttrycket jag någonsin användt mig av) och metade och allt vad vi gjorde.
September: Två dagar efter tjejmilen gick mitt knä ur led, vi åt tacos som vanligt, jag ville åka men kunde inte och hade en sista sommardag med bubblor och glass.
Oktober: En fika med teknikarna, kunde åka igen!!!!!! Kemilektioner och halloween!
November: Köpte Vans när jag, Stina och Hedda var i Malmö. Träffade Kalle för första gången under hösten och hans fina kattunge, färgade håret och hade andra bra kvällar.
December: leverade tittande av Star Wars, lussebullar, julklappsshopping och till sist nyår.
Tack 2012 och även dra åt helvete 2012. Mest stort tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0