Höstlov.

Tänkte visa lite vad jag gjort under höstlovet i bildväg. Har tyvärr inte så många bilder och har ju gjort annat också men det är ingen mening att visa direkt.
Förutom att fira Halloween utklädd som zombie-katt så har jag bakat och läst Simons 120 dagar två gånger.
I torsdags var jag i Malmö. På bilden är min nya tröja som inte blev bra på bild och mina nya vans. Så himla fina är de.
 
I fredags var jag först hos sjukgymnasten, sen i stan med Kalle och Amanda och sen hos Kalle och sen hos John med Kalle. Hamnade till sist hos Lovisa där jag sov. Kalles kattunge på bilden och jag på stan. Vandrade runt i nya skoooorna.
Och efter att ha varit med folk konstant i mer än ett dygn så är det så skönt att ta det lugnt och vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0