April.

Fav place in school<3
Kollade musikal med Hanna.
Åt gott med Larsson.
Att hälften av mitt studiebidrag gått till sushi denna månaden är ingen överdrift
Älskar mina kattskor<33
Mer god mat
Go kväll med Dannie, Carro, Stina och Nadja
Kom hem från utbildning med SSU och blev mkt provocerad av att någon slängt en hel ask läkerol. 
Åt glass med Gerta och tog kort på blommor istället för oss? jaja 
Många kvällsliga longboardturer
Var på mammas jobb med min älsklingsbror. Så fin<3
Kan numera sitta ute i soffan och det äger<3
Särskilt när man får kattbesök
Var på plantskolan med mamma och köpte nya växter
Denna utsikt från mitt hus mhmmmm
Detta träd utanför mitt hus mhmm
Samt the perks av att handla mat när man är vegetarian. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0