Söndagslista.

Gjorde denna i december förra året och tänkte att den kan vara ett bra första inlägg på såhär lång tid. 
 
Hur mår du? 
Jag mår kjempebra!
Vad önskar du dig just nu?
Festival, gärna Way Out West.
 
Vad har du ätit idag?
FÖRLÅT MEN VISSA AV FRÅGORNA ÄR SÅ TRÅKIGA OCH ORELEVANTA ATT JAG TÄNKER INTE ENS SVARA. 
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska!
Vad har du gjort idag?
Vaknat mellan två mycket bra, röstat i kyrkovalet och kollat film med min bror.
 
Vad skrattade du senast åt?
Tester på http://www.kalkyleramera.se/skoj
 
Vad grät du senast åt?
Kommer inte ens ihåg när jag grät senast, vilket är väldigt skönt.
Myskväll eller utekväll?
Båda äger
 
Senaste köp?
Troligen mat.
 
Vem saknar du?
Ingen speciell, har alla jag vill ha runt mig vilket känns så. himla. bra!
 
Vad läser du just nu?
Ska börja läsa något av Jonas Gardell tror jag, läste nyligen ut sista delen av Torka aldrig tårar.
 
Senast sedda film? 
På Spaning med Bridget Jones.
 
Vem var den senaste som ringde dig? 
Jag själv.. Från Felicias telefon...
 
Senast 3 inkomna sms? 
Sara och jag skrev om tårta <3
 
Vad stod det i ditt senast skickade sms? 
Som sagt, tårta <3
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? 
Martin
Vart vill du åka just nu?
London, ska förhoppningsvis dit på höstlovet. Annars Göteborg eller Stockholm.
Vilken är din favoritfrukt?
Melon
 
Vad är du rädd för?
Allt?!?!? Ormar, fåglar, fiskar, får, båtar, havet, spindlar, knivar, sprutor, blod är en början.
 
En person du tycker är snygg?
Joseph Gordon-Levitt baby <3
 
Berätta tre saker om dig själv som ingen vet? (sjunger i duschen, äter baklänges middag etc)
Alla vet att jag har två olika tummar.. Men har en gb-glassgubbe under min säng och jag löser mellan 20-50 sudoku om dagen.
 
Hur ser din ultimata-dröm-super-frukost ut? 
Soyadryck med choklad, rostad ostmacka med drottningsylt. Jag lever min dröm varje helg.
 
På en promenad i skogen, vad måste du ha med dig då? 
Hörlurar och min bästa lista *you've got the magic* i telefonen.
 
De tre bästaste, finaste citaten från filmer, serier, böcker, låtar, personer, mammor, syskon eller bekanta? 
Tar ett. Och när du rest dig, vänd dig inte om, det finns ingen väg tillbaka, varifrån du kom - Jonas Gardell.
 
En bruten arm eller ett brutet ben? 
En bruten arm. 
 
En bra låt idag?
Så många, kolla senast tillagda på denna så  ~*you've got the magic*~. Arctic Monkeys <3
Om jag fick...skulle jag...men nu är det inte så. (fyll i där punkterna är) 
Om jag fick pengar skulle jag dra på alla festivaler och konserter men nu är det inte så.
 
Ett bra fik, vad ska de har för utbud och se ut? Måste dem ha marsipangrisar och stora soffor kanske? 
Mitt förra svar som var mycket bra: I Karlshamn så är ju bra fik ganska svårhittat. Bästa enligt mig är dock Sjölands pga jättebilligt och mysigare än Esters-60-kr-minst-för-en-liten-fika. Men om man skulle starta ett riktigt bra café skulle det ha god billig fika, fina koppar, massa olika sorters lösté och gammaldags inredning. Caféet skulle vara tumblr!
 
Kan du sova om någon skrattar bredvid dig? 
Troligen inte
 
Vad tycker du om jämlikhet?
Det behövs. Är feminist och anti rasism, homofobi, nazism och sexism. 
 
Vad önskar du dig i julklapp?
Kommer troligen önska mig en tv.
Favoritoutfit som du har haft på dig hittills i ditt liv?
Jeans och någon fin t-shirt jag känner mig bekväm i. Min fina jacka från The Hundreds och Vans/Janoskis på fötterna. Älskar min fiskehatt också.
 
The Notebook eller Fast and the furious filmerna?
The Notebook är fin.
 
Beskriv din favoritscen från en film/serie alt. länka med youtube.
Fortfarande samma svar: BÄSTA JUNO. ÄLSKAR DETTA. 0:05 

Kommentarer
Postat av: fangurl

du e go

2013-09-16 @ 10:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0