10/12 2013

Tar tyvärr aldrig bilder på saker jag gör men här kommer ett litet urval av bilder sedan höstlovet ungefär.
Gillar att ta bilder på solnedgångar så hälften av mina bilder är på det?? 
Tacotårta och oreomarabou från Danmark!! Matlivet e gott i år.
I onsdags åkte jag och ett gäng på 6 personer till Malmö och såg Crystal Fighters. Som man ser på bilderna stod jag allt från nästan längst fram till att flyga runt lite i klungan längre bak. De var asbra tbh.
Åkte tillbaka till Malmö två dagar senare mitt i stormen *:)*. Håkan var bättre än någonsin, tredje gången för i år. Spelade så många bra låtar, i stort sett alla mina favoritlåtar tro och tvivel, uppsnärjd i det blå, vid protesfabrikens stängsel osv. Sen har jag köpt nya skor!! 
/ Eder Maja<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0